Torsdagens hoppning gick bra, blev ett stopp på ett "tittit" hinder men annars gick det bra (:

I fredags gick jag upp klockan 9 och åkte sen iväg till Tierp mä pappa klockan 10 för att handla och hämta Adde ^^ han stannade här tills idag  vi red en sväng, grillade, badade och hade det jätte mysigt :)

Imorn ska jag och Ottilia va sen drar vi oss ner till Tirk vid 6 tiden på fixarkväll (: ska ner på fixarkväll på tisdag också

godmorgon

Petter & Stress feat. Johnel - Sanna Mina Ord

Ställde klockan på 10 min somnade visst om till halv 12, hehe (a) aja nu är jag iaf uppe och ska snart träna lite, sen vid sex tiden åker vi ner med Novelle till Västanå och hoppar en 80 bana för att komma igång igen, får hoppas det går bra (:

moppe b-rudarna

solen skiner, och jag sitter inne, det här är illa!

öh öh öh!

Är sjukt trött men känner att det är dax att vakna till lite nu, får ta en kalldusch eller nått så att jag piggnar till ^^
aja, i Måndags åkte Andreas hem men efter bara en stund så åkte jag till honom (a) vi kollade på en skräckfilm på kvällen och Andreas var rädd som en liten flicka! haha,
jag sov över där tills Tisdag, Ottilia kom och hämta mej på moppen men den gick lite sönder så hennes mamma var tvungen att skjutsa oss till mej.. x) Vi åkte till ön vid 9 tiden och träffade fint folk (: på vår hemfärd så var Hanna försvunnen och det slutade med att vi letade efter henne i flera timmar medans hon fick skjuts av Eken hem.. surt värre, kom hem vid 4 tiden och somnade inte fören typ 5, halv 6.
hur som hellst så är jag hemma själv nu och senare så ska jag och Ottilia åka till Gävle på sommarkväll, känner mej inte direkt så taggad på det just nu, men det ska jag allt ändra på :)

Little bad girl

Kom nyss in från en mysig ridtur, det gick riktigt bra! nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer älskling (: kyssen

kladdkaka är gott punkt

Igår åkte jag och Ottilia till Mehede och var med grabbarna, åkte hem vid 2, ska dit idag å (:

Juli 22, 2011

awesomeee

Har hjälp Ottilia med att designa om bloggen, den blev riktigt snygg

yeeeääah!

sitter nu mä carro och ottilia i stugan, vi va på sommarkväll och hade lite skojj (: ska kolla på film nu, sen blir de söööva!

12:52

Becca åkte hem för en stund sen, jag ska duscha och snart kommer Ottilia och Carro (: vi ska till Gävle och loda omkring sen, haha  aja, ska dra nu så att jag blir klar någon gång, hörs

mange kom igen nue!

becca och jag kom nyss in i stugan och försöker få igång en film, ön va kulkul!  träffade gamla och nya vänner där, riktigt fiint!

ön!

Sminkningen blev failad värre men men.., snart kommer pappa hem och då bär det iväg till ön med Becca och Hanna, fint dä!

äntligen en video!

Ottilia sover förfullt

Jag Ottilia Becca Fanny och Fannys kompis åkte till Gävle och kollade på Harry Potter igår, riktigt bra film men synd att det är den sista Man har ju liksom växt upp med honom på nått sett, helt sjukt att det är slut nu

Aja Ottilia följde med mej hem och vi har sovit i stugan, men jag vaknade för en stund sen och höll seriöst på att kissa på mej (!!) så jag skyndade mej in och gick på toa innan en olycka hände  hahaha, aja jag ska ut igen så att fröken Söderström inte vaknar och tror att jag har försvunnit helt

beccabus

Igår kom Becca hit till Andreas och umgicks med mej ^^ vi hade bra kul! hon tog 1 bussen hem idag, och jag ska snart bege mej hem jag också, ska rida ikväll, de va riktigt längesen jag red!

la la la la la..

stugan!

två suddiga cambilder från när jag och Ottilia sov i stugan.!

Timbaktu - The Botten Is Nådd

ska ta och tvunga mej själv att ta ett cykelpass på träningcykeln nu..! hoppas det finns någonting bra på tv bara ^^

pissväder och huvudvärk

Gick nyss upp, kunde inte komma på nån anledning att gå upp tidigare i dethär vädret.. regnat nonstop hela morgonen

random? ^^

igår när jag och Ottilia var på sommarkväll så kom de några sköna typer och hängde på oss, hah

aja åkte dit och hem mä mamma och sen sov vi i vår stuga  gick upp vid halv 2 eller nått och sen åkte hon hem, Andreas kom typ halv 5 och han åkte nyss hem (: ska ut och longera Novelle nu, hörs! :)

look at me now bitch

Har nu ätit frukost nu och ska ut i solen innan mamma och jag åker till sjukhuset, jag kan ju konstatera att det kliar satan överallt..

Imorgon kommer Ottilia och Carro hit, vi ska städa i "stugan" för att vi ska sova där på kvällen ^^ på dagen/kvällen ska vi va på sommarkväll och nörda

sjukhuset imorn, yippiiiie..

eftersom att jag var på sjukhuset mä Andreas hela dagen igår så är jag väldigt trött på sjukhus.. men själv har man ju fått nå äckel utslag på hela jävla kroppen så måste in och kolla upp det imorgon..  så blir inge ön för min del imorgon som de var planerat..

andreas grip och cross går inte ihop.. (N)

lördagen blev lyckad och natten spenderades i en sovsäck i templet vid engelska parken mä sköna typer! (: det kom också en vilsen kille som fick låna en sovsäck och sova där mä oss, haha! men det blev inte så mycket sova, gick och lade oss runt 5 och jag vaknade och gick upp halv 7 igen, åkte hem till Ottilia mä halv 10 bussen som då var första bussen

Andreas och Cristoffer kom och hämtade mej hos henne på eftermiddagen och vi åkte till crossbanan, när klockan var runt 2 så ramlade Andreas och va tvungen att åka till sjukhuset, jag följde mä honom till uppsala och satt riktigt länge och väntade.. han har en inre blödning i fingret och i axeln är en nerv av  men min lilla älskling får skylla sej själv när han valde att åka i shorts, t-shirt och foppatofflor.. aja, vi kom hem halv 9 och drog till pizzan direkt, hade ju bara ätit frukost på hela dagen så var riktigt hungriga! sov över hos baby och åkte hem idag,

DING DING DING

Ottilia Ida och jag ska mä 5 bussen in till Söderfors och äta pizza, mummsigt värre! (a) efter det så ska vi till båtfesten och loda runt, inatt blir det sovsäckning på hög nivå!  Och juste, jag ska till Andreas imorgon (:

rida rida ranka, hästen hette Blanka

Ottilia åkte nyss till stallet, jag va lite för lat för att följa mä (a) aja, jag åt nyss frukost och vwt inte riktigt vad jag ska hitta på tills hon kommer tillbaka ^^

rubrik finns inte..

Kom hem för en liten stund sen, va ju mä Eva igår, vi solade och badade tills klockan närmade sej fyra, då drog vi hem och fixade oss till Sommarkväll ^^ åkte mä fem tåget in och gick lite på stan

köpte en beige skjortan, 2 bandeau-bhar (svart&vit) och ett par trosor

umgicks med lite olika personer på själva sommarkväll, men det slutade i alla fall med att vi tog 11 tåget tillbaka till Eva och kollade på en film, sen sov vi (:

Eva gick upp tidigt och jobbade medans jag sov ^^ sen vid halv tolv gick jag och åt frukost, åkte hem vid halv 1, så, nu ska jag packa en väska åch åka till Ottilia, sen ska vi va med Nermin och Tirvan, sen när Andreas har slutat så ska vi va mä honom   vi får se om jag uppdaterar när jag är hos Ottilia eller hur det blir, jag kommer ju vara hemifrån på äventyr ända tills söndag.. ^^

solen är min bästa vän

Den Svenska Björnstammen - Vart Jag Mig I Världen Vänder

ponny heest

hittade dessa gamla godingar i ett litet album! Saknar min Simon..

vaknade för ungefär en timme sen, ska äta frukost och duscha nu (: sen bär det av till Eva

Paperweight - Joshua Radin

lyssnar på denhär underbara låten tusen gånger om.. (a)

dagens köp

Travie McCoy - Need You

Båtvaktandet i fredags var väldigt roligt! Anton, Robin Ottilia och jag kollade på Tratten och Finkel och några andra filmer, mycket mysigt hade vi i lillstugan!   Ottilia och jag åkte hem på morgonen och slaggade i Johannas säng, gick upp på eftermiddagen, åkte till Bäcklösen på kvällen och umgicks med nytt och gammalt folk på Bygdegården  Åkte hem vid 4 tiden på söndagen (:

Igår åkte jag till Andreas mä 5 tåget, men dom renoverade där uppe så jag va mest med hans gulliga lillasyster Felicia ^^

Skulle ta fem i 11 tåget hem igen, kom dit kvart i 11 men tröttnade på att vänta när klockan var ett.. ringde pappa och han kom och hämtade mej, kom hem ganska sent så kände inte för att uppdatera då ^^

Och nu har vi kommit till dagen som var idag, tisdag (: Eva och jag åkte med ett tåget in till Gävle och jag inskaffade ett par nya byxor och fyra tröjor  bilder kommer i ett annat inlägg! men först ska jag fixa mina naglar (;

Imorn ska jag åka till Eva och vi ska ner till stranden och slappa, runt 5 ska vi ta tåget in till Gävle där det är sommarkväll

du klär i allt som jag begär, fast du har ful stil ikväll

Vaknade halv 12 utav att Andreas ringde, han berätta hur han hade de och så och de kom fram 3 på natten igår ^^  aja, ska duscha och klä på mej någonting nu, Ottilia kommer snart hit ju!  Vi kommer dra ner till Söderfors och köpa godis och sånt tills inatt då vi ska sita båtvakt mä Robin och Anton!  kommer nog behövas många energidricker för att hålla mej vaken känner jag ^^ haha, aja kommer troligen inte bli någon uppdatering förän imorgon eller till och mä i övermorgon, vi får se hur det blir! (: