Vore nog bättre om jag lämnat och glömt kan inte få dig ut ur skallen som en hjärntumör

Nu har jag städat en massa och när mamma kommer in igen blir de klirr i kassan! :] Har nog inte berättat det men jag vann en FRIBILJETT till Inspark! :D Awesome!
aja, planerna dagarna framöver är att följa med Adde hem imorn och sova över till Torsdag (sovmorgon!!) , sen bara vara hemma på Torsdag och slappa, Fredag bär det iväg till Inspark med Ottilia och då sover jag över hos henne till Lördag, då kanske jag träffar Becca om jag har tur och på Söndag ska jag och mamma till Västanå och hoppa, efter hoppningen åker jag till älskling och sover över till Måndag :)
Det blev lite mycket text där, hoppas det blev förståligt, hah! ^^ ska nu packa väskan, träna lite och sen tar jag mej en lång skön dusch

Kommentarer
Postat av: CASY LINDELL ☆

svar: härligt!

jo det är bra med mig med :D

gör du? :)

2011-08-24 @ 18:43:43
URL: http://casylindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0