☻ Dag 7 – Min bästa vän

Min bästa vän heter Ottilia Ulla Söderström och vi träffades genom skolans tyska lektioner (har även träffats som små), hon går på Månen och jag på Kronan. Först gången vi va förutom när vi var små var på midsommaren 2010, och eftersom att vi kände varann sen tidigare så var det inte så spännt och vi vågade vara oss själva. Det är en dag/kväll/natt jag aldrig kommer glömma! <3 Inte heller alla våra Söderfors nätter. Vi kan ha riktigt roligt med varann även fast vi gör tråkiga saker ibland, vi är som gjorda för varann (a) :D <3 älskar henne sååå mycket och är jätte glad över att jag frågade om hon kunde komma hit dendär midsommaren! Hur skulle liksom mitt liv vara utan dig? Jo, ingenting.. :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi naaaw älskar dej mä! inget kan slåå alla våra minnen tsm! <3

2011-01-25 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0